Rozpočet: Sestavuje rozpočet města a rozpočtový výhled, kontroluje plnění rozpočtu, sestavuje závěrečný účet a připravuje rozpočtová opatření. Projednává rozpočet s příspěvkovými organizacemi (PO), kontroluje jejich hospodaření, poskytuje metodickou pomoc při vedení účetnictví, předkládá návrhy Radě města jako zřizovateli PO ve finančních záležitostech.
Správa daní, poplatků a pohledávek: Provádí účetní zpracování daňových příjmů a příjmů z místních a správních poplatků, vede hřbitovní agendu, eviduje platby, kontroluje plnění nájemních smluv, provádí upomínání nedoplatků, vymáhání nedoplatků a dlužných částek.
Účetnictví a pokladní správa: Vede účetní agendy dle příslušných právních předpisů. Zpracovává a provádí úhrady došlých faktur, vystavuje faktury. Provádí inventarizaci majetku, zajišťuje pojištění majetku. Vede evidenci smluv. Provádí pokladní operace. Spolupracuje s auditorem a s daňovým poradcem – připravuje podklady pro podání daňových přiznání k dani z příjmu a DPH.
Personální a mzdová agenda: Zpracovává a eviduje mzdy. Objednává, eviduje a vydává ochranné pracovní pomůcky. Spravuje sociální fond zaměstnanců.
Telefon: +420 327 551 055
Úřední hodiny:
Adresa:
Městský úřad Sázava, Ekonomický odbor
nám. Voskovce a Wericha 356
285 06 Sázava
(GPS: 49°52'32.109"N, 14°54'7.825"E)
Mohlo by Vás zajímat
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
31
|
1
|
2
|
3
|
4 | 5 | 6 |
7
|
8
|
9 |
10
|
11 | 12 | 13 |
14
|
15
|
16 |
17
|
18 | 19 | 20 |
21
|
22
|
23 |
24
|
25 | 26 | 27 |
28
|
29
|
30 |
1
|
2 | 3 | 4 |